
شرایط تعویض کالا:
1. مشتری باید ظرف 2 روز پس از دریافت کالا، نسبت به اعلام ایراد فنی کالای خریداری شده اقدام کند.
2. ایراد فنی می بایست به تأیید کارشناسان الکترو البرز برسد.
3. ایراد ناشی از استفاده نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
4. کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.
چنانچه ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ارسال بر عهده ی خریدار است.
کلیه محصولات الکترو البرز دارای ماه/سال گارانتی از زمان تولید محصول/صدور فاکتور می باشند.
مواردی که شامل گارانتی نمی شود!
بن تخفیف
در صورتی که مایلید از تخفیف های ارائه شده ی الکترو البرز در خرید خود استفاده کنید، کافیست شماره یا کد تخفیف را وارد نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک، قیمت نهایی را محاسبه نموده و فاکتور آن را نمایش دهد، سپس بقیه ی مراحل خرید و پرداخت را انجام دهید.
امکان ارسال هدیه
الکترو البرز امکان ارسال کالا به عنوان هدیه به دوستان و عزیزن شما را از طریق وب سایت، فراهم آورده است. شما می توانید کالای خریداری شده را با مشخص نمودن آدرس مقصد، روش ارسال، امکان بسته بندی و درج متن دلخواه خود بر روی هدیه برای دوستان و عزیزان خود ارسال و آنها را در مناسبت های مختلف شاد کنید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های الکترو البرز بوده است والکترو البرز در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی الکترو البرز خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج در سایت
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 2 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش الکترو البرز اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر2 روز کاری پس از دریافت کالا به الکترو البرز اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 33333111-024 و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش الکترو البرز اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش الکترو البرز ، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا [تعداد] روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده الکترو البرز است.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 2 ساعت/روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 33333111-024 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت - به واحد خدمات پس از فروش الکترو البرز اطلاع داده شود.